Bröllopsplanering och tonårstrots..

Vaknade för en stund sen och kan inte somna om.. Mycke tankar som snurrar runt i skallen. 
Älsket ligger brevid och snarkar.. 
Jag kan titta på han hur länge som helst, han är världens finaste.. 
Igår kom bröllopsklänningen som jag beställt. Hur fin som helst! Men dock lite för tight! Så igår gick jag och köpte ett gymkort! Så nu ska de gymmas och bantas! Bride 2014 here i come! 
I de stora hela i planeringen så börjar de mesta falla på plats. Kyrka: check! Lokal: check! Mat: check! Klänning: check! En väldigt stor klänning med mycke släp! Jag kommer se ut som en riktig prinsessbakelse! Men älsket har sagt att jag får ha en annan klänning på festen om jag vill.  Älsket började gråta när han såg mig i klänningen. 
Igår kom inbjudningskorten oxå, så nu ska vi fundera på vad som ska skrivas i dom. 
Jag vill att mina 4 brudtärnor ska ha likadana klänningar så de har vi börjat kolla lite på oxå. Mycke är de! Där av sömnlösa nätter kanske.. 
En annan sak som gör mig sömnlös är min lilla tonåring här hemma. 
Hon har på bara några månader blivit en riktig tonåring.. Vågar inte gå in på detaljer, med tanke på att hon läser min blogg.  Skönt att jag har tränat lite på min syster som bodde hos mig i sina värsta tonårsår. Så lite skinn på bena har jag redan. Sen kommer jag ihåg själv hur jag var som tonåring, inte så lätt att ha å göra med alla gånger. 
Men men man ska veta att man lever, livet är inte en dans på rosor! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0