Tillbaka till verkligheten

Vi har haft många underbara dagar i fjällen.. Nu sitter vi i bilen på väg hem.. Hade gärna stannat ett tag till. Älskar fjällen och campinglivet.. Jag och älsket har bestämt att vi ska köpa en husvagn. En alldeles egen, så kan vi åka vart vi vill, när vi vill! Underbart!! 
Hoppas på lite vår där hemma när vi kommer hem! 
När vi kommer hem måste bröllopsplanererna sättas igång igen.. 
Vi har några lokaler som e intressanta och måste nu bestämma oss för vilken.. Alla är olika och har olika koncept. Tror vi redan är nästan överens om vilken det blir. 
Bröllopsklänningen som jag beställt kommer imorgon. Ska bli spännande! 
Jag ville ha en enkel, men de fick jag inte för min blivande man, så jag kommer se ut som en jäkla prinsessbakelse! Men jag har fått tillåtelse att ha ngn annan klänning under festen. Så då lär de bli en enklare om jag får bestämma! 
Mycke beslut, mycke åsikter och tankar på hur de ska va.. Vi tycker verkligen helt olika. Men de blir nog bra i slutändan! Jag låter min bridezilla sköta det mesta.. För första gången i mitt liv känner jag att jag kan lägga ansvaret i ngn annans händer och det känns helt underbart! Längtar så jäkla mycket till den 28/6! Allt känns så himla rätt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0