Vem fan kan man lita på?!



Man ska nog inte lita på någon. När det väl gäller e alla egoistiska små pissråttor som innerst inne bara tänker på sig själva och sitt eget välmående. Vem ser inte sig själv i första hand? Vem tänker inte bara på sig själv när de väl kommer till kritan? Jag har alltid behandlat dom jag bryr mig om så som jag vill bli behandlad själv.. Vad har jag fått för de? Har bara blivit utnyttjad å pissad på.. 
Jag hade en bästa vän.. Vi gjorde allt tillsammans, vi umgicks jämt.. Vi grät och skrattade tillsammans, varje dag va de hon å jag mot världen.. Sen träffade jag älsket, då förändrades allt.. Hon bad mig dra åt helvete.. Jag har inte föräns nu fått veta varför.. Hon hänger med mitt ex! Hon valde en kille som hon kallat idiot, svin å gris senaste året framför sim så kallade bästa vän.  Hur fan funkar man då? Å hur jävla falsk e man inte... Jag skiter i vad dom två gör, dom e vidriga båda två å förtjänar varandra... Det som stör mig är hennes sjuka jävla falskhet och att jag inte såg igenom henne! Inte ens dom som står en närmast kan man lita på.. Fuck alla falska idioter å alla som får mig att må dåligt! Nu ska jag sluta va så jävla snäll å naiv. Nu är det jag och min familj som går absolut först, no matter what! 
Jag har några jag vet jag kan lita på.. Aldrig någonsin ska jag släppa in ngn på livet igen.. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0