Sömnlösa nätter, dubbla blöjbyten och en fet jäkla vagn

Omtumlande dag igår.
 Kubbtestet  visade sig att de var två bebisar! Jag såg direkt att de såg lite konstigt ut på skärmen, som om de skulle vara två, men jag hann inte tänka mer på saken när hon som gjorde ul sa: här e tvilling 1. Jag utbrast direkt: är det två?! Japp, här e tvilling 2 sa hon. 
Min första reaktion va: hur fan e det att föda 2?! Linus första reaktion va: vi måste köpa större bil å flytta! 
Många tankar är de! Dubbelt så mycke saker måste införskaffas, två sängar, men de behövs ju inte från början. Då sover dom ju tillsammans. En stor vagn, vi köpte faktiskt en redan igår. Hittade en för ett riktigt bra pris på blocket. 
De blev en Urban Jungle Duo. Bästa vagnen enligt mig. 
Jag har nog fortfarande inte riktigt förstått. Jag tycker det är skit häftigt med tvillingar. Har alltid önskat att jag fått de, men sen vid närmre eftertanke har det bara vart gulligt på avstånd. 
Allt blir dubbelt, två att mata, två att klä på, två att byta blöja på, två som skriker, två som e vakna i tid och otid. 
Hur får man med sig 2 bebisar till mvc? 
Jag måste skaffa mig en nanny! 
Michelle som ska bli gudmor har sagt att hon ska hjälpa tid, så fan för henne om hon skaffar ett jobb ;) 
Hjälp för att föda två.. Hoppas jag inte behöver göra kejsarsnitt.. Jag vill absolut inte göra de :/ 
Jaja, inget att oroa sig för än.
Det som sker, sker.. 
Det är iaf helt fantastikt! Jag ksn inte vara lyckligare just nu






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0