Agaton

Igår kväll kom svärmor över och var barnvakt några timmar. 
Vi fixade mat till henne och Max, sen drog jag å mannen på dejt. De bar av till Gamla stan. Vi tog ett glas bubbel innan på en spansk mysig liten krog, sen gick vi till Agaton och åt middag. Verkligen en super mysig resturang. Jätte god mat! Det är dock lite mycket folk mellan 18-21. En resturang att rekomendera. 
Vi åt en trerätters och drack lite bubbel och vin. Så skönt att få vara lite barnfri. 
Man behöver de, för sig själv och som par. Man kan inte bara vara förälder, man måste få vara den man va innan man fick barn oxå. För mig är det jätte viktigt iaf. Men alla är vi olika. 
Om 6 dagar åker vi till Egypten. Twinsen första resa, om man inte räkna




r med fjällen över jul. Tänkte börja packa lite smått ikväll. Så vi inte står där på måndag kväll å har inte ens hälften av vad vi behöver å Karl är sur över att han har två par shorts som dessutom visar sig vara för små. De undviker vi gärna :) 
Så tänkte att jag ska kolla igenom vad vi har så får vi åka å handla i helgen de vi behöver. Nu e jag på väg in till stan. Ska möta upp min syster och hennes barn. Vi ska käka lunch och gå till Kulturhuset. 
Rum för barn där är kanon bra! 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0