Redo att möta dagen ❤️

Nu va vi vakna igen.. Jag drömmer så sjukt konstiga saker när jag sover kortare stunder. Det går inte att läsa statusar på FB, då spelas alla statusar upp som i en snabbspolad film. Sjukt konstig känsla när man vaknar. Nu när jag slumrade till i 45 min drömde jag och en vän plötsligt satt i en bil hon hade snott, vi körde in på biblioteket och tog tillbaka ett Barbiekök ngn hade ställt där, som va mitt jag hade när jag va liten. Sen blev vi jagade av en dvärg som ville äta upp oss håret. Helt plötsligt står jag i en djup vattenpöl med en främmande människa. Jag skulle köps välling till hemmen barn för hunden hade ätit upp hennes plånbok. Sen vaknade jag av att mina juveler skrek. Lite halv skev dröm.. 
Idag blire snabbstäda, svärmor kommer å passar twinsen medans jag och min man ska på dejt, längtar! Bara han och jag i några timmar. Inge kräk och blöjsnack utan riktigt vuxenprat! 
I helgen möblerade vi om i hela lägenheten, alla bytte sovrum med alla. 
Twinsen har ett eget rum nu. Dom har sovit där inne två nätter och det har funkar super! Så skönt.. 
I lördags va vi på Ikea med hela svenska folket, vi stod i kö i kassan i 45 min, helt galet! Vi hade tre stora vagnar med möbler, fatta hur mycke vi hade att skruva ihop. Min man skruvade hela lördagen och söndagen. Igår va det två saker kvar att skruva ihop. Han e så duktig, helt underbar!  






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0