Sleepless



Samma sak varje natt.. Det blir inte många timmars sömn per natt.. 
Det har blivit bättre men eftersom dom är osynkade delux så blir de inte många timmars sammanhängande sömn. 
Oftast vaknar dom med en timmes mellanrum. Så mellan 0130-0530 blir det inte mycket sömn. 
Så va gör man alla dessa vakna nätter? 
Man hinner tänka och analysera saker väldigt mycket. Tycker man borde vara helt slut, men hjärnan går på högvarv varje natt. Kroppen och själen dör av trötthet medans hjärna plöjer på. 
Jag är så glad över att jsg har hittat en helt fantastisk kvinna som sitter i samma båt som mig och ror i motvind. 
Hon hsr oxå tvillingar som är lika gamla som våra. Vi har chattat många nätter om allt från hur en get låter till att skicks bilder på oss själva när vi känner oss som värst. Det är så skönt att prata med någon som vet exakt vad man går igenom. Många skratt blir det per natt. 
Vi kan skämta om saker man inte skulle våga säga till någon som inte vet vad vi går igenom. Det är skämtsamt och lätt att prata med henne. Sen hånar vi mammor som tycker det är jobbigt med ett barn, haha! 
En annan sak jag sysselsätter mig med är nätshopping! Så sjukt farligt. Ett litet klick så kan man ha köpt vadsomhelst. 
Vissa gånger när jag fått ett meddelande om att jag har ett paket att hämta ut på posten kommer jag inte ihåg vad det är. Å jag måste erkänna att dom flesta köpen har vart rätt onödiga. 
Så de måste jag sluta med. 
Jag tänkte sluta med nätshoppingen och börja blogga lite mer. 
Jag älskar att skriva. Jag skriver inte för att jag vill att folk ska läsa utanför att det är skönt att få skriva av sig, rensa tankarna.. Nu sover båda terroristerna så nu tänkte jag få mig några kvartars sömn innan det är dax igen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0