Värsta natten EVER!

Fy fan vilken natt! Max har spytt typ 20 gånger inatt. Twinsen har vaknat stup i kvarten! Jag har sovit 45 min på hela natten! Hej å god natt typ! Albin somnar nu, Gud va skönt tänkte jag, då kanske jag kan få en kvarts sömn. Men nej, vem låter från rummet, jo lilla Adelia. Nu är hon vaken å pigg. Bara glatt å tålmodigt vänta tills ikväll. Jag vill sova nu! Har så sjukt ont i huvudet, känns som att de ska prängas.. 
Skönt att det är fredag! De betyder att Linus är hemma två dagar. Sen jobbar han bara måndag sen drar vi till Egypten! Ska bli så sjukt jävla skönt!
Lyxhotell med all inclusive! Jag ska inte göra ett skit.. Sola, bada, njuta.. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0